سبدخرید

شرایط و نحوه همکاری باسایت

تو سایت ماگالری هدفمون عرضه همه محصولاتی هست که توسط افراد مختلف تو اقصی نقاط ایران عزیزمون تولید میشه و رسوندن اونها  به مشتری های مختلفه
همه سعی ما اینه که بهترین ها رو در کنار هم بیاریم تا هم بعنوان یک مرجع برای این دسته از اقلام طیف زیادی از مشتریان رو که به سمت سایت و بازدید از محصولات شما داشته باشیم.
در نتیجه تصمیم گرفتیم تو سایتمون یه بخش به اسم طراحان داشته باشیم و بیایم از دوستانی مثل شما که کار طراحی در هر زمینه ای رو انجام میدن دعوت کنیم که به ما تو این هدفی که دنبالشیم کمک کنن.
شرایط همکاری اینه که یه صفحه تو سایت به اسم شما و با لوگو شما بهتون تخصیص میدیم که توش میتونید تا ۱۶۰ کلمه خودتون رو هم معرفی کنید و حتی ادرس صفحه اینستاگرامتون رو بزارید تو اون صفحه
محصولاتتون رو با عکس ،توضیحات و قیمت برامون میفرستید و ما تو سایت قرار میدیم و در واقع صفحه فروشگاه اختصاصی خودتون رو براتون ایجاد می کنیم.

به عنوان نمونه میتونید صفحه زیر رو که مال یکی از طراحان خوبمون هست ببینید.

یونیک هوپ

مواردی که باید برای ما ارسال کنید.

اطلاعات صفحه شما

اسم برندشما

عکس لوگو یا عکسی که به عنوان عکس صفحه شما انتخاب بشه

عکس های اضافه ای که در مورد کار شما باشد(در صورت نیاز و دلخواه)

اطلاعات مربوط به خودتون (توضیحات در مورد کسب و کار یا سابقه های کاری حداکثر در ۱۶۰ کلمه)

محصولات

لیست محصولات شامل

اسم محصول

قیمت محصول

عکس محصول

توضیحات محصول (در صورت نیاز)

مدت زمانی که طول می کشه پس از ثبت سفارش محصول رو ارسال کنید

و البته محل شهر اقامتتون که بسته به نظر شما این میتونه تو سایت نمایش داده نشه و ما برای مدیریت خودمون حتما بهش نیاز داریم

پس از ارسال این اطلاعات ما یه صفحه شبیه صفحه بالا براتون ایجاد می کنیم که محصولات شما با اسم و برند شما توش نمایش داده میشه.

شرایط مالی همکاری

در قبال این خدمات فقط ۵ درصد از فروش هر محصول رو نه بدلیل کسب درامد ،صرفا بابت هزینه های نگهداری و آپدیت سایت کسر می کنیم و مابقی پول رو به حساب یا شماره کارت شما در اسرع وقت انتقال میدیم.

اگر شما نظری داشته باشید هم ما خوشحال میشیم با ما از طریق تماس با ما در میون بزارید

ایا کمکی نیاز دارید؟ ما پاسخگوی شما هستیم